Återupptar bloggandet

Jag ska göra ett seriöst försök att återuppta bloggandet. Det har ju gått ett tag sen sist... Alicia har börjat på förskolan i januari tillsammans med sin älskade wilde. För er som inte vet vem det är, kan jag berätta att det är Alicias stora kärlek. Tyvärr är den inte besvarad... Än!

Samma vecka som hon började på förskolan började hon att gå:) nu springer hon omkring hemma som om hon aldrig gjort annat. Mycket prat är det oxå. Mycket Mamma, pappa, Wilde och titta. Tack tack och där är oxå något hon säger ofta.

Själv håller jag på att brottas med min vikt. Jag har satt ett slutmål på 57kg och ett delmål till påsk på 60kg. Vi får se om jag har karaktär nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0