Stora tjejen


Tog visst en ganska lång paus från bloggandet, men nu är jag här igen. Mycket har hänt sedan sist.
Hon går rätt så bra med hjälp, hon ålar fortfarande, men ställer sig på alla fyra, men det fungerar inte riktigt med motoriken...;-) Hon kan oxå ligga på mage och sen dra sig upp på knä med armarna. Om hon har något att hålla i.
Jag ska försöka få en bild på det.
 
Babysimmet har börjat, vi har missat en gång då Alicia har varit förkyld. Hon blir helt galen bara man kommer in där polen finns:-) Hon älskar verkligen att bada. Vi ska köpa en engångskamera som man kan fota undervatten med.
 
Som jag skrev har hon varit förkyld en tid. Nu är hon mycket bättre, lite täppt på morgonen bara. Tycker så synd om henne...:-( 
Hon sover ialla fall hela nätterna fortfarande. Hon sover i sin säng i vårt rum. Det finns dagar då jag skulle vilja ha henne brevid mej, men det är bara att bita ihop. Det är ju dumt att lära henne att sova i min säng igen...Men jag saknar hennes lilla varma kropp <3
 
För två dagar sedan fyllde hon 10 månader...Det är inte klokt vad tiden går fort. Vi kom ju just hem från BB...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0