25/9-12

Alicia är inne i en period då hon inte vill somna och är lite bökig på natten. I natt vaknade hon 02.30, men efter hon bökat både i sin säng och hos oss fick hon välling vid 04 och somnade om som en stock!! Hon sov sen till 08.15! Såå skönt att få sova lite längre :-)
 
Hon har oxå ätit lite dåligt men nu verkar det ha vänt. Hon är äntligen oxå fri från sin förkylning:-)
Babysimmet gick inte så bra sist. Hon var inte alls på humör att simma, ville bara hänga runt min hals <3
Hon har haft lite ont i öronen, men nn är hon bra och jag hoppas att det dröjer bra länge innan hon blir dålig igen..
 
Det är så skönt och mysigt att vara hemma med henne, jag bävar för när hon ska börja på dagis :-( Jag kommer sitta utanför och gråta, Alicia kommer att stortrivas... Min lilla nöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0