16/6-12

Nu var det länge sedan jag skrev igen... ska verkligen försöka bättra mej. Jag brukar skriva från mobilen men av någen konstig anledning går det inte att ladda upp bilder. Fråga mej inte varför. Kanske skulle byta blogg...

Hur som hellst, Alicia sitter nu alldeles själv :-) Det är så kul att se henne. Hon ser ju saker från ett helt annat perspektiv när hon sitter upp. Helt plötsligt blev det jätte kul att sitta i babygymmet när hon kan bra i grejerna ;-)
Jag ska lägga upp lite bilder i morgon.

Igår var jag och jobbade och då var Alicia hos sin gudmor. Hon var helt slut när vi kom hem...Sov som en stock. Barnen höll henne sysselsatt må ni tro. Bilder på det kommer oxå.  Alicia ska ju vara där när jag och Hasse ska på bröllop i slutet av månaden.
Appropå bröllopet, jag har inte en aning vad vi ska köpa. Förslag tack.

Alicia ligger i sin säng i sitt rum. Jag saknar henne :( Hon har sovit så bra ända sedan jag slutade att amma. Hon sover hela nätterna nu. Det kan ju vara för att hon nu får välling i stället på kvällen och hon håller sig mätt längre. Hon får sedan en flaska på morgonkvisten, sen sover hon lite till. Hoppas att det håller i sig.

Nu ska jag oxå passa på att sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0