Underbart väder...

Halloj
 
Just nu sitter jag och Alicia på altanen och bara myser:-) Vädret är fantastiskt, men det blåser en aning för mycket...(Man är ju aldrig nöjd...) Alicia har fått krypa omkring på altangolvet, men hon är så jäkla snabb. Jag var tvungen att sätta henne i sin stol annars får jag aldrig något skrivet på den här bloggen:-)  
 
Hon har fått sin andra tand:-) Vi har inte märkt av det speciellt mycket, ingen feber eller nåt, aningen lite mer gnällig bara, men absolut ingen fara. (Hon tar väl igen dwet när hon blir tonåring)
 
Just nu längtar vi till slutet av augusti, då börjar babysimmet igen:-))Och denna gång kan pappa oxå vara med ;-)
 
Nu ska vi ta och äta lite lunch...
 Då jag soitter ute ser jag tyvärr inte vad jag lägger upp, så jag får nog fortsätta när jag är inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0