Taxinge Slott

Idag har vi varit på Taxinge slott med Daniela. Vi åt en varsin gigantisk räkmacka och lite choklad tårta och lite annat... Det var INTE bra för figuren, men gott var det. Mackan kostade 105:- Så det var ju ingen lågpris-dag, men det var det värt.
 
För ett par dagar sen var vi på BVC, Nu är hon 8 mån och två veckor:
Vikt:7950g
Längd:68 cm
Huvud:43 cm
 
Vi tog upp det här att hon inte ligger i egen säng, Bvc tycker bestämt att hon ska det, så det var bara till att flytta tillbaka spjälsängen i vårt sovrum och lägga henne där. Hoch hon sov HELA natten, änta till 05.30 :-)) Annars var allt bara perfekt:-)
 
Alicia har fått en gåstol. Oj vad den var rolig. Hon fattade galoppen direkt, men såklart var det enligt BVC inte bra att skubba runt i den...
 
Vi ska snart göra iordning Alicias rum. En kompis som är inredare ska hjälpa mej. Hon kommer att få sorundas finaste barnrum:-) Jag och Hasse är inte riktigt överens om vad vi ska göra med soffan som står inne i det rummet nu. Eftersom vi aldrig använder den, så tycker jag att vi ska sälja, men det vill inte han...Men jag brukar få min vilja igenom;-)
 
 
Alicia och Wilde delar vagn...
Alicia kollar på Bamse
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0