Bröllop

Igår var det så äntligen dags för Maddes och Pärs bröllop. Jag hade lite ångest inför det då varken jag eller Hasse kände någon, men det var ju inget at oroa sig för. Alla var supergulliga :-)
Vi var i goood tid, typ en timme innan...De var så vackra och så lyckliga. Det var en det tal, sång och lite lek:-)
Perfekt upplagt. Pär sjöng en fin sång för sin brud under middagen och det var väldigt strongt gjort.
Jag lägger upp lite bilder. Paret som inte är brudparet är Maddes bror Joakim med frun Linda
 
Alicia var hos sina gudföräldrar hela dagen och kvällen. Hon somnade som en stock i Ullis famn efter en dag fylld av lek och stoj:-) Tack snälla för hjälpen <3
Nu sover hon i pappas famn efter han har gett henne välling. Lite avis är jag nog... Men jag får "snusa" lite inatt istället.
 
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0