Lycklig

Tänk vad glad man kan bli för lite bajs:-), efter fyra dagar så släppte det. Det är så jäkla jobbigt att se henne ha ont. Idag har hon sovit mycket så jag har inga höga förhoppningar på att få sova, men huvudsaken att hasse får det då han ska jobba i morgon och dessutom börjar bli sjuk. Men han liksom Alicia har sovit hela dan. Familjen tröttmössa här:-) Barnkalas var det idag för casper som fyllt tre år. Hurra och grattis till honom. Har inga bilder eftersom jag är tekniskt inkompetent... Jag hade bara mobilen och jag har absolut ingen aning om hur man får in bilder i datorn. Ska försöka få lite av Ullis som för övrigt är färgklicken i mitt liv, därför får du ingen svart/vit bild :-)
Tusen tusen tack för skorna som jag fick i present. Jag blev super nöjd. Bildbevis kommer i morgon. Då ska jag föresten ner på barnverksamheten igen. Det var riktigt kul.

Nu ska vi göra ett sovförsök.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0