6/1-12

Ännu en lat dag i soffan. Somvanligt nuförtidn somnade inte Alicia förän efter halv två inatt...Vet inte varför hon helt plötsligt har vänt. Det gick ju så bra ett tag. Idag har hon varit vaken ganska mycket så hoppas hoppas... Jag har lite smått börjat att planera dopet. Det är planerat den 25/2, ska boka kyrkan på tisdag. Jag ska beställa fina inbjudningskort, hoppas att alla kan komma. Imorgon vill jag inte sitta inne igen så jag funderar på om man kan få med sig "gudmor" till Farsta C för lite shopping och lunch... Än så länge går min Viktväktar utmaning bra. Har tränat ett par dagar i rad, men idag blir det lugnt, har ont i mina ben :-) Vi år wok igår och jag åt det till lunch idag. Det är nästan inga points alls. Jag kommer väl leva på det... För ett par dagar sen var vi i Kungens kurva där Chili har öppnat. Ojoj vad mycklet fint det fanns. Nedan syns mitt nyförvärv. Dit kommer jag absolut åka tillbaka. Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0