27/1-12

Idag har jag jag varit med Maria och hennes underbara flickor i Skärholmen C. Lite shopping och lite lite lunch. Tack för trevligt sällskap, vi måste ses snart igen. Jag ville köpa en ny pyjamas till Alicia, hon fick en av sin mormor när hon föddes som var helt suverän men nu börjar hon bli lite för stor, meeen den fanns inte kvar. Hon fick nya av mormor för ett par veckor sen men de är fortfarande lite för stora, hon fastnar med fötterna i grenen när hon sparkar. Nu köpte jag en "pyjamas-påse". Nu kan hon sparka så mycker hon vill:-) Hon fick oxå en Mumin-pyjamas av Maria men den är för stor än så länge. Jag har länge velat ha en sängmobil och nu ska jag köpa en av Maria. Jag fick med mj den hem idag. Jättebra. Mycket uppskattad:-) I morse var vi på branverksamheten. Vi började prata dagis. Jag trodde att det bara fanns ett här i Sorunda men det finns ju tre! Nu har vi lite att fundera på då det dagiset som ligger här brevid tydligen inte var så bra... Meeen det är ju ett tag kvar...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

finfina bilder.

2012-01-27 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0