23/1-12

God kväll. Sitter här på golvet och försöker roa min dotter som ligger i gymmet. Hon tycker förmodligen att mamman är ap-tråkig, hon somnade...
Idag har jag varit nere på kyrkis, kul som vanligt trots att ingen av de som jag brukar prata med var där, men det gick ju bra ändå:-) Idag har jag bestämt mej för efter att ha pratat med Sofie och Ullis att jag ska bli gladare och våga säga vad jag tycker och tänker. Jag är trött på att vara en konflikträdd mespropp:-)) Ny vecka, nytt liv.
I helgen jobbade jag. Åh vad det var kul. Ullis är så underbar att jobba med, så synd bara att inte Sofie var där. Jag ska jobba "båthelgerna" oxå men då är vi alla:-)) ska bli såå kul. Nu ska jag förbereda. middagen. Tacos.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

godmorgon,härlig att höra en superglad annicka,o helt riktigt idag är en ny härlig dag med nya utmaningar o möjligheter dags att sminka på sig ett gladansikte.ha en toppendag på er,supersnygga bilder på mitt gudbarn ha ha ha.

2012-01-24 @ 07:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0