2/1-2012

Idag har jag varit på jobbet nästan hela dan. Mycket att göra med papper och löner, men än så länge har vi stängt. Öppnar om en vecka igen. Skönt att få så mycket gjort ialla fall. Igår kväll somnade Alicia i sin säng vid 23-tiden och hon sov ända till kl 06.15 i morse. Såå skönt! Hon var så duktig, känns som om det är på väg att vända nu :-) Igår festade vi på en varsin hummer som Hasse hade köpt till nyår egentligen, men då vi inte var hemma då så blev det igår istället. Jag skulle lätt kunna äta det åtta dagar i veckan... Imorgon ska jag till sjukgymnasten på Huddinge sjh. Jag vill verkligen inte. Jag känner det i hela kroppen :-( -Har du gjort dina knip övningar? -Ooo ja! Not... På onsdag har vi bvc. Det ser jag fram emot ialla fall. Idag kom vår fina mormor hem från Las palmas där hon och väninnan Leena firat jul och nyår. Ska ta och hälsa på i veckan. Vi har saknat vår mormor :-) Nu ska jag göra middag,det är på tiden kanske. Klockan är halv nio... idag serveras köttfärssås och spagetti. Bon apetit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0