20/1-12

Var nere på barnverksamheten som vanligt. Kul att man börjar lära känna andra mammor som har barn i samma ålder som Alicia. På bilden är det Sally, Alicia och lilla Vilde i den ordningen:-) Det såg så sött ut när de låg på mage alla tre. Imorgon ska jag jobba igen. Ska bli så kul. Fast jobbigt att lämna Alicia. Jag känner mej som en dålig mamma när jag lämnar henne och hon får ersättning, men jag vet ju att hon har det kanon. Hon bryr sig inte så mycket om maten kommer från flaska eller mina tuttar, bara den kommer:-) Igår somnade hon kl 21, nu är klockan snart 22 och hon sover brevid mej i soffan, jag ska ta med henne upp så vi får sova i sängen. Jag skulle vilja att hon sov i sin säng men man får väl ta ett steg itaget. Jag är glad att hon sover på natten överhuvudtaget.... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0