19/1-12

Oj vad det var roligt att jobba idag:-) så kul att träffa alla söta kunder. Ska bli kul att jobba i helgen oxå, jobbigt att vara borta från Alicia. Har saknat hnne såå mycket idag. Och hennes pappa oxå förstås :-) Tyvärr har jag inte hunnit träna varken idag eller igår. Måste göra det i morgon. Jag vill gå ver 6kg till dopet. Det kan gå, men då måste jag verkligen sätta fart. Igår somnade hon vid midnatt, hoppas att hon kan somna hyfsat idag oxå. Just nu ligger hon och sover brevid mej i soffan, nybadad och klädd i pyjamas. Jag ska nog prova att lägga henne i sängen nu...Får se hur det går. Hellre att hon vaknar tidigt än att hon somnar sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0