18/1-12

När jag beställde inbjudningskorten till dopet tänkte inte jag på att koll leveranstiden förän efter jag skickat beställningen. Det visade sig att det var 10 arbetsdagar! Då kommer korten runt den sista januari, sen ska de skickas ut, så folk kommer inte att ha såå lång tid på sig att fundera. Fast å andra sidan, vad är det att fundera över...Jag hoppas att alla kan komma. Det skulle vara så kul. I morse var vi på barnverksamehen igen. Nu känns det som om man börjar lära känna folket där, de är verkligen super gulliga:-)) Idag var det ju sångstund, kul, men jag kan verkligen inga barnsånger. Men det är ju bra att man lär sig... Snart ska vi åka till Ikea, väntar bara på att Hasse ska bli klar. Jag är jätte hungrig. Längtar verkligen efter köttbullar:-))) Imorgon ska jag jobba, lika så på lördag och söndag, det ska bli såå kul att få träffa tjejerna och mina underbara kunder. Längtar! Nu ska jag sparka lite på nim man så vi kommer iväg någongång... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0