15/1-12

Gomiddag! Natten har inte varit något vidare, sist jag tittade på klockan var hon halv fyra(!) Det är jobbigt att hon har ont i magen på kvällen/natten, Igår lyckades jag dessutom nocka henne med telefonen :-( Undrar vem som grinade mest, hon eller jag... Nu håller jag på att försöka beställa inbjudningskort till dopet men det går lite sådär. Jag har utformat korten som jag vill ha dem men nu går det inte att beställa. Tror att det är någe fel på sidan...Går jag ur sidar måste jag göra om allt igen. Jaja, det ger sig. Snart ska vi på kalas, ska bli riktigt kul. Synd bara att inte Hasse han följa. Han håller på att bli förkyld och ligger och sover idag. Medan jag skriver här ligger Alicia brevid mej och pratar och suger så hårt på sina fingrar att hon sätter i halsen. Lill skrot<3 Skriver mer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0