11/1-12

Oj, missade visst ett helt år på förra inlägget:-) (rubriken) Klockan är 02.30 och jag sitter i sängen och ammar. Hon har sovit mycket både natten som var och på dan, så jag förstår att hon inte är trött nu... Nu har det igen gått flera dagar utan att hon bajsat, men ett tips från Sofie var att stoppa in en termometer i rumpan och jag lovar, det fungerar. Haha. För övrigt är jag på näst intill strålande humör:-) Pratade med bästa Sofie tidigare och nu känns allt bra igen. På fredag morgon ska jag gå ner till församlingshemmet där de har träffar för barn och mammor. Tänkte först inte gå då jag är så blyg, men det skiter jag i nu. På kvällen på fredag kommer tjejerna hit. Det ska bli så kul. Längtar. I morgon ska jag ut och åka lite, bl.a. en sväng till jobbet, men Alicia får stanna hemma hos pappa :)
Puss och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0