10/1-12

Idag var mamma här och åt hummer med mej :-) "Monchi" fick två nya pyjamaser vilket hon var i stort behov av. Tack snälla bästa mormor. Jag Fick ett jättefint armbard med berlocker och superfina blommor. Hasse tycker att jag ser ut som en sigenare med alla mina smycken ;-) Haha. Ett blombud kom oxå, blommor från min funa moster Eva. Tack tack. Jag kommer att lägga upp bilder i morgon. Orkar inte nu. Imorgon tänker jag klippa mej, så att jag är fin i till håret fredag när jag ska ha middag. Hoppas jag ialla fall. Hasse och Monchi har gått och nattat så det är dax för mej oxå tror jag. Så här tidigt brukar hon inte sova, klockan är ju "bara" 00.40. Puss och godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: ullis

det låter ju som en riktig toppen dag för er alla,lycka till hos frissan,det blir skoj på fredag,ha en bra dag.

2012-01-11 @ 07:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0