Tråknatt

Gaaah! Det är sååå tråkigt att amma mitt i natten. Klockan är 03.05 och jag sitter i sängen. Synd bara att Alicia somnade när jag blev pigg:-) Kul sällskap... Jag ska upp om en timme för att köra hasse till jobbet. Sune ska till veterinären i em. Jag måste prepparera en potta innan vi åker med hasse. Vet vill att jag tar med ett urinprov(!) kan bli svårt. Jag fick som förslag att jag skulle ta bort sanden och hälla i påpälsar popcorn istället eftersom det inte suger upp. Måste ringa och fråga hur viktigt det är, jag har ju inte behövt ha med det förut när jag gjort denna kontroll ...
Nej nu har jag fått skriva lite nu måste jag försöka sova lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0