Sjukling

Godmorgon!

Just nu ligger vi på soffan och tttar på tv, Alicia har blivit förkyld. Tycker så synd om henne, hon snorar och hostar. Fast hon är pigg och glad ändå:-) Hon ligger här och pratar, men jag tycker att hon kan sova en stund. Mamma är trött. Jag har inte sovit så bra i natt, vaknar hela tiden och tittar på klockan och oroar mej för at hon inte kan andas...

Idag skulle vi ha börjat på föräldragrupp i Nynäs, men vi går inte idag:-( Tråkigt. Vi har inte heller varit på barnverksameten denna vecka. Nästa vecka hoppas jag att ordningen är återställd.

Hasse har åkt och lämnat bilen på service i morse men han borde komma hem snart. Ska nog fixa lite gott att äta tills dess.

Nu ska jag mata lill skrutt...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

gumman behöver vara förkyld,allt blir bättre sen.kramis på er .

2012-02-03 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0