Jobbig natt

Ja, denna natt liksom förra var lite jobbig. Alicia vaknar 01.30, får mat och ny blöja och har sen svårt att somna om. Om ett par veckor tänkte jag börja ge henne lite gröt. Tiden går så fort, snart går om väl på bolaget oxå... Jag vill att hon alltid är så här liten. Jag har så svårt att förstå att hon som är så snäll och go, en vacker dag mest troligt kommer att bete sig som jag gjorde, och det var inte roligt för min stackars mamma;-)
Nu är det bara en vecka kvar till dopet och jag är såå glad att nästan alla ville komma:-) Extra roligt är att Hasses systrar kommer, Inger och Inga-Lisa :-))
Nu ska jag fortsätta att tills på Whitney Houston's tre timmar långa begravning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0