BVC

Go´kväll I dag har vi varit på BVC och vaccinerat lilla prinsessan. Två sprutor i vardera låret. Första sprutan gick bra, hon knorrade lite men det gick över på några sekunder. Värre var det med den andra sprutan. Hon blev alldeles förtvivlad, trodde aldrig att hon skulle sluta skrika. Mitt mamma-hjärta blöder när hon gråter :-( Om två månadet ska hon göra om det igen:-( Bra däremot var att hon har gått upp i vikt,
Ålder: 3 månader
Vikt: 5076g

Längd:58,5cm Nu liger hon hos sin pappa och sover, men hon vaknar till ibland och gråter. Jag tror att hon har ont i sitt ben. Har köpt alvedon som jag ska ge henne om hon inte lugnar sig. I morgon ska vi för första gången på föräldraträff i Nynäs. Ska bli spännande:-)

Nu måste jag gå och trösta liten förtvivlad bebis:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0