5/2-12

Hej hej!

Sitter och funderar på hur jag ska få lilla bebisen i säng och om hon kommer att fortsätta sova när jag lagt henne. Just nu ligger hon och sover brevid mej i soffan som vanligt. Hon har sovit ganska länge så vi får se...

På bilden ser man hur hon trycker in näsan i mitt linne, numer hennes snutte. hon är så underbar. Trodde inte att man kunde älska någon så mycket <3

Imorgon ska jag köra Hasse till jobbet kl 05, så då är det ju bra om man är lite pigg. Funderar på om jag ska åka förbi Sandy och fika innan jag åker hem, så jag inte somnar i bilen. Nej det gör jag inte ialla fall.

Nu ska jag kolla på "Firman" som jag spelat in och inte hängt med i eftersom jag suttit framför datorn.

Puss och godnatt:-)



Kommentarer
Postat av: [email protected]

gosi gos

2012-02-11 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0