4/2-12

Go´kväll

Idag har det inte hänt speciellt mycket, Alicia är bättre från sin förkylning, Hostar och snorar inte lika mycket nu. Skönt för lilla pluttan. Och skönt för mammsen, nu kanske man kan sova utan att oroa sig för att hon inte kan andas...

Hoppas att denna jäkla kyla försvinner snart. Vill kunna gå ut på prommenad. Idag när jag åkte till Ösmo var det -15 grader...:-(
På måndag börjar Hasse jobba och då är jag åter utan bil och jag måste gå ner till Kyrkis. Men då är det säkert +20 grader:-) Nej, vi måste verkligen lämna in hans bil snart innan jag fryser ihjäl...

I morgon ska jag lura med honom till Chilli. En väldans rolig butik där man kan göra av med mycket pengar. (Om man nu hade några att göra av med)

Jag var så dum igår. Jag köpte godis. Nu vill jag bara ha mer:-( Jag visste att det skulle bli så. Det är bättre att vara utan helt. På tisdag är det vägning igen. Tror inte att jag har gått ner något. Jag bara måste få fart på träningen annars kommer jag inte att ha gått ner till det jag vill till dopet...

Natti natti...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0