26/2-12

Idag är det söndag och dopet är över. Trisst men skönt ändå. Jag tycker att det är så jobbigt att ställa till med kalas då jag är så osäker på om de ska tycka om det jag gör. Jag vet att jag är knäpp, men men..

Alicia var sååå snäll och hon skrattade åt Lasse när han pratade, men på slutet blev hon less, så då var det bara att avsluta.Det var ialla fall väldigt fint och jag är så stolt över att jag får vara hennes mamma.

Festen var oxå lyckad tycker jag. Jag tror ialla fall att folket blev mätta och belåtna. Det var synd bara att varken Inger, Inga-Lisa eller Anna kunde komma då de alla låg hemma och var sjuka :-( Hoppas att de kryar på sig snart.

Alicia fick såå många fina presenter som hon tackar så väldigt mycket oxå. Vi ska se om jag kommer ihåg allt i huvudet, förlåt om jag glömmer något:

Mia&Glenn Fotoalbum, vovve
Mamma&Pappa  Guldarmband
Eva&Jessica  Smyckeskrin
Ullis&Micke med familj En pall med Alicias uppgifter på
Janne, Lisbeth & Nina Mjukdjur, Sängkammarboken & tavla som Nina gjort själv
Sofie&Casper Halsband
Sanvy&Kristian Örhängen, en bok som man skriver i, Fotoram
Linda, Lasse, Neo &Nike  En sån man gör hand och fotavtryck i gips i

Lägger upp lite bilder:





















Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bider,tack för trevlig dag o för att vi fick äran att få vara gudföräldrar åt eran underbara alicia.

2012-02-26 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0