4/8-12

I morse vaknade Alicia vid 04.40:( Inte kul. Hon somnade om efter välling, men sov inte så jätte länge. Nu sitter jag och dricker kaffe för att hålla mej vaken. Jag som inte ens tycker om kaffe... Vi köpte för ett tag sen en gåstol till Alicia, men hon avskyr den verkligen. Vi försöker att få henne att stå själv, när vi håller henne såklart, men hon är inte så intresserad. Hon vill bara hoppa;). Men det kommer väl... Ingen stress. Det dumma är att jag jämför med andra bebisar i hennes ålder... Förra helgen hade vi släkt träff. Allt gick bra, men det var lite stelt. Jag som har en mindre fobi för att träffa folk, tyckte väl att det var lite jobbigt i början men det släppte sen. Det är väl konstigt, när jag är på jobbet kan jag prata med vem som helst och hur många som helst, men inte annars. Jag kan ju inte ens åka till Ullis och lämna en klänning för att jag vet att det är en massa folk där... Lite dum i huvudet är man alltid. Jag ska lägga upp bilder på släkt träffen, men jag har inga batterier i kameran... Nu ska jag ta lillan på en prommis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0