glad påsk

Idag är det påskafton och jag och Alicia är ensamma hemma, då Hasse jobbar hela helgen. Jag har heller ingen bil så vi kommer ingenstans  :-(
Men lite firande har det blivit, i onsdags var vi på påsklunch med öppna förskolan och en väldans massa pensionärer;-)  Gott var det!!

Alicia äter numer både frufost och lunch. Gröt till frukost och någon puré till lunch. Idag blev det katrinplommonpuré(!) Hon tyckte att det var såå gott, jag tyckte att magen skulle komma igång, men icke...Nåväl, tids nog kommer det väl ut...

Idag har vi bakat bullar, tänkte skicka med några med Hasse och några tar jag med mej på torsdag när jag ska jobba. senare i helgen tänkte jag fakriskt gå på mässan :-)))

På de kladdiga bilderna har Alicia mumsat katrinplommon...
På påsklunch


Gott med mat :-))

Jobbigt att baka bullar...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

alex skrattade gott åt plommonbilderna,tack,ni gjorde hans dag,puss på er,

2012-04-09 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0