Fler dop presenter

Idag kom det en dop present från Alicias faster inger och farbror Hasse:)
Två underbara "askar" i form av nallar. Den ena står det "min första tand" på och den andra står det "min första lock". Nallarna är i silver. Super fina:) Tusen tusen tack.

Igår var vi på babysim igen:) Det är fortfarande super kul. Dagen då vi ska dyka närmar oss. Nu på måndag är det inget då det är påsk, men sen så...
Jag önskar att jag kunde få med någon som kunde filma... Klockan är 03.40 och jag ska bog sova lite. Alicia har sovit bra. Hon vaknade kl 23, då var det mat dags. Sen vaknade hon strax efter 03, mat och ny blöja. Efter att hon ätit första gången lyfte jag tillbaka henne till sin säng, det tänker jag göra nu oxå. Tror att vi båda sover bättre då.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0