Mitt första inlägg!

Hej

Jag tänkte att jag skulle börja blogga. Alla gör ju det nu för tiden. så varför inte jag? Den kommer att mest att handla om mej och min familj, men oxå en del om mitt jobb som jag älskar.
Jag har aldrig gjort det här förut så vi får väl se hur det går...

Den 8/11-11 föddes vår dotter. Alicia är den vackraste lilla varelse du kan tänka dej. Det säger alla, då måste det ju vara sant. Hon var otroligt efterlängtad, förmodligen lite mer än någon någonsin har längtat förut... Efter att ha försökt att bli gravid i ca 2 1/2 år lyckades vi med lite hjälp.

Nu ska jag ta och fundera hur i all sin dar man för för att få ett sjyst utseende på bloggen:-)

Hörs snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0