"Finfrämmat"

Nu har min underbara Mian åkt hem :-( Hon och sambo Glenn kom igår eftermiddag och åkte nu på förmiddagen. Vi tittade till travet, Glenn hade knåpat ihop en rad som visade sig ge utdelning. Sju rätt -) Tackar för det Glenn. Hummer och pasta till middag, sen fick jag och Hasse storstryk i Wii. Efter att de åkt tänkte jag och Alicia åka till Haninge för lite shopping, men vi somnade på soffan och vaknade först vid 15.00... Får ta det i morgon istället. Nu funderar jag på hur vi ska få henne att sova inatt då hon faktiskt sov hela sju timmar natten till idag!!! Plus att hon sovit på dan. Jaja, det återstår att se. Nu är hon pigg och glad iallafall. Hon hade ont i magen igår morse men efter att ha fått "Miniform" droppar blev det bättre. Tack Ullis för tipset :-) Nu ska jag fixa lite middag. Blir lite rester i form av lax och sill. Gott.Efter nyår ska jag verkligen se till att ta tag i min träning. Kan knappt vänta på att få börja igen. Den 1/1 är det slut med allt godis och läsk. Får passa på nu... Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0