En bra dag...

Det blev inte som jag planerat igår med att lägga Alicia i sin säng. Vi somnade som vanligt på soffan, klockan 05 vaknade hon och ville ha mat, sen gich vi upp och hon somnade faktiskt i sin säng och sov där i ett par timmar. Sen låg hon mellan oss. Hon har fortfarande lite ont i magen till och från, men Minifom dropparna jag köpte gör underverk:-)) Hon är mer vaken nu och ler massor. Det värmer hjärtat <3 Idag har vi varit i Haninge ich köpt lite nallar. En som spelar en melodi när man drar den i svansen, ett par små "dinglisar" som jag ska hänga ovanför skötbordet. Det blir nog bra. Jag skulle vilja ha en sängmobil oxå men det får bli ett senare bekymmer. Sen fick jag jaga Haninge runt efter fiskelina(!) Jag ska fästa dinglisarna i den, men det visade sig vara svårt att få tag på nu, men jag hittade på Biltema. De har allt!! Jag som Brukar tycka så mycket om vintern längtar så mycket till våren. Säkert för att det inte har varit någon vinter att tala om. Nu känns det som om det inte behöver komma någon snö eftersom att det inte har kommit någon hittills. Jag ska ge mej på att måla om burspråket och det kan jag inte göra förän till våren. Jag ska oxå försöka att måla om köksluckorna eftersom att vi inte kommer att kunna göra om hela köket förän om ett år. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0