Dinglisar

Hej! Jag har hela tiden velat ha en mobil, en sån man sätter ovanför sängen eller skötbordet men de är så dyra. Dessutom hittar jag ingen som jag tycker är fin nog, så jag gjorde en egen och satte ovanför skötbordet. Den var väldigt uppskattad. I övrigt har hon varit väldigt till freds idag trots att hon inte somnade förän kl 02. På mej! I soffan! Igen! Trots att jag sa att det inte skulle bli så igen, men hon var så grinig igår. Nu har hon fått ett linne som jag har haft så det luktar mamma även om jag inte är där. Plus att hon har sin spelande nalle. Hoppas på en tidigare kväll...Vi var ute på en prommis och nu får man nästan vårkänslor. En kompis på Fb la upp en bild på hennes nyutslagna ros(!) I morgon är det nyårsafton och Hasse ska jobba :-( men det är bara till kl 18. Sen ska han jobba nyårsdagen oxå. I morgon kväll ska vi till min gamla klasskompis Madelene och hennes sambo Pär i Bargarmossen. Det ska bli såå kul. Längtar verkligen:D Nu ska jag fundera på vad jag ska ha på mej imorgon. Kanske skulle ta och köpa något nytt dagen till ära... -Hoppas på en natt med mycket sömn-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0